29/10/2018
У 2018 році компанія зайняла 6 місце в рейтингу найбільш дорогих брендів.
Interbrand, консалтингове агентство, що спеціалізується на питаннях брендингу, щорічно складає рейтинг, в який входять 40 компаній. Hyundai Motor утримує лідируючі позиції ось уже на протязі чотирьох років. Hyundai навіть не завадили проблеми економічного характеру, які відзначаються на багатьох ринках світу. У нинішньому році вартість бренду зросла на 3%, якщо порівнювати цю цифру з минулим роком. Зараз вона дорівнює 13, 535 млрд доларів США.
Он Хонг Чо, маркетинговий директор компанії, заявив: «Hyundai Motor - сучасний креативний бренд. Ми постійно працюємо над створенням нових функцій комунікації і безпеки, які були б затребувані серед споживачів. Нас радує те, наскільки швидко прогресує бренд Hyundai. Наші нові розробки дозволяють нам закріпитися на лідируючих позиціях в майбутньому глобальної мобільності: випуск інтелектуальних авто, електрифікація транспортних засобів, автономне водіння.
У поточному році виробник зайняв шосту позицію в рейтингу. Такий успіх став можливим завдяки постійному зростанню вартості компанії і розвитку бренду. У 2005 році Hyundai Motor оцінювалася в 3,5 млрд доларів США. У 2018 році її вартість дорівнює 13,5 млрд.
Директор компанії Interbrand зазначив «Те, що вартість Hyundai Motor стає дедалі більше, пояснюється інвестиціями компанії в проекти« Майбутній мобільності ». Створення суббренда автомобілів поліпшеної продуктивності N, випуск кросовера, що працює на водні, NEXO - це і багато іншого є показником сучасності та інноваційності компанії. Hyundai - бренд, який швидко реагує на зміни ринкових тенденцій і чітко дотримується своєї філософії. Все це сприяє підвищенню ринкової вартості компанії ».
Позиції компанії Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні 10 років *
Рік | Загальний рейтинг | Вартість бренду ($ млрд.) |
2018 | 36 | 13.5 |
2017 | 35 | 13.2 |
2016 | 35 | 12.5 |
2015 | 39 | 11.3 |
2014 | 40 | 10.4 |
2013 | 43 | 9.0 |
2012 | 53 | 7.5 |
2011 | 61 | 6.0 |
2010 | 65 | 5.0 |
2009 | 69 | 4.6 |
TOP-10 автомобільних брендів 2018 року по версії Interbrand **
Місце | Компанія | Вартість бренду ($ млрд.) |
1 | Toyota | 53.4 |
2 | Mercedes-Benz | 48.6 |
3 | BMW | 41.0 |
4 | Honda | 23.6 |
5 | Ford | 13.9 |
6 | Hyundai Motor | 13.5 |
7 | Nissan | 12.21 |
8 | Volkswagen | 12.20 |
9 | Audi | 12.1 |
10 | Porsche | 10.7 |
* / ** При розробці цього рейтингу враховувалися всі фінансові показники учасників, включаючи активи маркетингового характеру, а також потенційних дохід.